Bredbåndsabonnement fra Kviknet

Når du køber et bredbåndsabonnement gennem Kviknet, er der ingen bindingsperiode, men du har altid 30 dages opsigelsesvarsel. Det koster ikke noget at oprette dig som kunde i Kviknet og vi leverer en router, som du låner af os, indtil du opsiger dit bredbåndsabonnement.

Opgrader dit bredbåndsabonnement

Kontakt kundeservice for spørgsmål angående din bredbåndshastighed og muligheden for at opgradere dit bredbånd. Du kan skrive til kundeservice på e-mail kundeservice@kviknet.dk eller ringe på telefon 88 44 11 12.

Muligheden for at opgradere dit bredbånd afhænger altid af, hvilken type bredbåndsforbindelse du har tilgængelig på din bopæl. Vi vejleder gerne og ser på alle muligheder for at opgradere dit bredbånd.

Overdragelse af dit bredbånd

Hvis du skal flytte ud og ønsker at overdrage dit bredbåndsabonnement fra Kviknet til den næste beboer, kan du sende en e-mail til kundeservice@kviknet.dk

E-mailen med overdragelsen af dit bredbåndsabonnement skal indeholde følgende:

  • din e-mailadresse
  • dit fulde navn og den nye bredbåndsabonnents fulde navn
  • din adresse
  • dit kundenummer

Når du sender mailen til kundeservice, skal du tilføje den nye bredbåndsabonnent i CC på din e-mail. Derudover skal du oplyse den nye abonnents fulde navn.

Når vi, hos Kviknet, har modtaget din e-mail om overdragelse af bredbåndsabonnement, sender vi et svar med de gældende betingelser til jer begge. Et bredbåndsabonnement overdrages altid til den næste 1. i en måned, medmindre en senere dato er aftalt.

Flytning

Hos Kviknet hjælper vi dig gerne, hvis du skal flytte og ønsker at tage dit bredbåndsabonnement med til din nye adresse. I de fleste tilfælde kan du flytte dit abonnement uden omkostninger eller gebyrer.

En flytning af dit bredbåndsabonnement til en ny adresse, kan i nogle tilfælde betyde, at der skal graves kabler ned eller etableres nye stik.

Bestil flytning af dit bredbåndsabonnement

Log ind på Mit Kviknet, find dit abonnement i listen og klik på "Bestil Flytning". Du kan også kontakte Kviknet kundeservice på telefon 88 44 11 12.

Få bredbånd på din nye adresse

Vær opmærksom på, at du skal bestille flyttedato senest to uger, før du flytter ind på din nye adresse. Du kan bestille flytning af dit bredbåndsabonnement fra seks måneder før du fysisk flytter til en ny adresse. Bestil en specifik flyttedato, så dit internet er klar, når du flytter ind på adressen.

Anbefal Kviknet til en ven

Del de gode oplevelser med en ven, anbefal internet fra Kviknet. For at anbefale en ven som ny abonnent hos Kviknet, skal du logge ind på mit.kviknet.dk. Brug dit kundenummer og din adgangskode, som du finder øverst på din faktura.

Gå til punktet Anbefal til en ven i menuen og følg guiden. Som tak får du en gave fra Kviknet, som du kan se på din næste regning. Vi trækker 300 kroner fra din regning, hver gang du anbefaler en ven.

Opsigelse af dit bredbåndsabonnement

Du har som udgangspunkt altid 30 dages opsigelse på dit bredbåndsabonnement. For at opsige dit bredbåndsabonnement skal du kontakte kundeservice hos Kviknet:

Ring på 88 44 11 12

eller

Skriv til os på kundeservice@kviknet.dk

Vi har brug for følgende oplysninger fra dig, når du opsiger dit abonnement:

  • Dit fulde navn
  • Din adresse
  • Dit kundenummer
  • Din e-mailadresse (den e-mail, som du har tilknyttet til dit abonnement)

Angiv gerne en begrundelse for din opsigelse af Kviknet som bredbåndsleverandør.

Test hastigheden af dit internet Læs også: Test hastigheden af dit internet Teknikerbesøg Læs også: Har jeg brug for et teknikerbesøg